Blossa

Jag och Sanna har två tävlingar nu. Så finns ju vissa grejer vi inte får göra på ett tag, jag kommer att vinna tävlingen!
I Know it ;D haha. Undrar hur länge tävlingen kommer att hölla på, kanske i ett år? haha who knows ;D.
Sanna ville flytta till Stockholm ett tag med, men verkar som hon lagt det åt sidan.
Nästa år så ska jag flytta har jag bestämmt, vet inte vart men jag ska flytta innan 2010 :D.
Det är faktist gött att vara singel, brukar alltid vara i förhållande. Gött gött :D
Men nästa år så ska jag skaffa kille haha! Förjävligt.

Det är jul om en vecka! :)
Men känns inte ens som jul, har mycket julklappar kvar att köpa ochså.
Vi har ingen snö heller, och det är inte så kallt ute. Känns mer som vår.
Jag vill ha en riktig jul ;D helst så vill jag ha en tomte med haha.



B L O S S A   B L O S S A  Glöggen Heter Blossa...!



Kommentarer
Postat av: sanna

jag vill fortfarande flytta din nöt ^^ hahaha ..

2008-12-18 @ 15:48:11
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0