Boyaah

Ännu en blogg skriven idag. Jag är jävligt trött ska nog sova snart, har vart på stan hela dagen.
Köpt lite julklappar till syrrans ungar, Och träffade Madde lite med.
Jag snackar med min personliga assistent nu ( Sanna ).
Det är bra att jag har henne! Hon ger mig bra råd, hon är alltid bra att ha till hands ;D
även om hon kan vara jävligt tjötig ibland så gillar jag henne allt! Haha. Imorgon blir det att praktisera, var fan 2 veckor sen jag praktiserade nu så det ska bli gött gött att jobba lite :)
Ska  till Trollhättan på torsdag, och julshoppa på överby!
Har lite minnen där ifrån haha men dom minnena ska jag inte skriva om


Dagens funderare: Jag har länge undrat hur det ligger till med zebrorna haha
Är dom vita med ränder eller svarta med vita ränder.
Det är den stora frågan. Måste jag kolla upp någon gång.



                                Boooyaaaaah

Kommentarer
Postat av: guess who ?

de är häääärligt sabina . Kom ihåg pakten annars i will kill yooouu !! haha .. Jajjamensan men tjötig är mitt förnamn assistent mitt andra namn hahaha

2008-12-16 @ 01:22:05
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0