Jul-shoppning m.m.

Jag kom nyss hem ifrån stan :)
Jag har shoppat julklappar och en klänning/tunika till mig själv ifrån Gina Tricot, den är jätte snygg :).
Till min syster köpte jag en svart cardigan ifrån Gina Tricot.
Brorsan får Adidas shampoo och sånt där =) haha.
Och mor min får Björn Axen hårstyling :). Ska nog köpa julklappar till Jimmy och Alf med ;D.
Får se vad jag hittar på på ;D.

Jag skulle egentligen inte köpa kläder till mig själv innan mellandagsrean,
men jag var bara tvungen att köpa den där klänningen/tunikan haha!
Sanna kommer hem imorgon :) hon ska fixa mitt hår då :D Hon är ju trots allt min "personliga assistent"
så hon får leva upp till ryktet haha :D.




Sanna is living tha life haha! Mongoloooid <3

Kommentarer
Postat av: sanna

snyggt

2008-12-20 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0