Lathet

Imorgon är det julafton, fira jul med familj och folk jag inte känner.
Huvudsaken är att jag får se Kalle Anka :). Folk som handlar julklappar i sista minuten får skylla sig själva, de har haft så lång tid på sig att handla julklappar. Förstår mig inte på folk som klagar, det är endast en gång om året vi firar jul.
Folk är så lata.
Och om allt går som jag vill så åker jag till Västerås den 29:e.


Alla rasfrämmande individer i Sverige kriminella eller ej, bidragstagare eller ej.
Vare sig ni har er själ här eller inte, så ifall ni har ett eget land så packa resväskan
och köp en flygbiljett. Har ni inget land, så åk till något annat land för Sverige är inte erat land.
För Sverige kommer aldrig någonsin bli erat land, så åk härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0