Jul!

Jag vet exakt vad jag vill ha i julklapp!
Jag och Madde var inne i en leksaksaffär ( BR Leksaker ),
Därinne såg jag en papegoja som upprepar allt man säger till den, perfekta julklappen ju haha!
Är väll inget mer speciellt som jag vill ha i julklapp, kanske en locktång med. Men lite små onödigt egentligen, orkar aldrig att locka håret så vad ska jag med en locktång till då haha.
Pengar är väll bäst egentligen, så kan jag köpa vad fan jag vill själv. Blir alltid enklast så.
Men den där papegojan ska helt klart bli min!
Har inte köpt några julklappar än, gör det när jag får pengar den 18e.
Madde har klippt upp mitt hår, och färgat min lugg rosa. Blev jävligt snyggt!










Kommentarer
Postat av: christer

Ha Ha varför inte önska sig strumpor :D de e en klassiker haha

2008-12-06 @ 00:43:32
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: vem tror duuu ?

vanilla face ^^ _D

2008-12-08 @ 01:37:57
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0