En Mongoloids Dagbok

En Mongoloids Dagbok

Jag är en mongoloid och Sanna är min personliga assistent.
Får väll skriva sanningen.
Sanna och jag har seriösa problem, en dag så inser väll falbygden det och gör det vettigaste och låser in oss för all framtid. Så får vi sitta i en gungstol vid fönstret och käka tabletter varje dag :)
Låter som en fin framtid för en mongoloid och hennes personliga assistent.
Men innan jag och Sanna hamnar på falbygden så ska jag och Madde bo ute på landet och sitta i en gungstol på en veranda och spela banjo :)






 

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah , sicken strålande ide vi kom på igår .. fast innan vi hamnar där ska vi sitta i ett mörkt hörn och sitta på våra händer och vagga fram och tillbaka ;D <3

2008-10-26 @ 20:44:15
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0