Så är det =)

Kom nyss hem och nu sitter jag här vid min kära dator haha!
Ska upp klockan 04:00 imorgon, jävla tidigt. Det är ju då jag brukar lägga mig haha.
Tror inte att jag kommer att sova något idag.
Ska till ullared imorgon haha dom kanske har spolar där. Köpte fan 5 små jävla spolar för 25kr, ska det verkligen kosta så jävla mycket för några spolar ? Hämtade ut hårfärgen med som jag beställt från internet, med frakt och postförskott så kostade allting 158kr, för en jävla hårfärg :P.


Sanna gillar punk :). Det är inget att skämmas över :D Punk är allt bra :) Och Rockabilly såklart <3

Kommentarer
Postat av: sanna

naaaw , i know u love me .. where is the fucking spårvagn ? :S hahaha

2008-10-20 @ 21:56:21
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0