...

Var ett tag sen man skrev på den här bloggen, skriver för det mesta på min "nya blogg".
Skriver lite mer vettigt på den andra bloggen, eller ja beror på vad man tycker är vettigt. Det flesta som kommer ut min käft är ju nonsens haha.
Idag så kom mina tröjor och mitt tygmärke som jag beställt, den ena tröjan är väldigt tight.
Såg ut som en barntröja först, jag kan ha på den men den är tight :). Den andra tröjan är väldigt stor, nästan lite för stor! tror nästan att jag ger bort den till T. Eller nej, eller ne nu fick jag beslutsångest! haha.

Imorgon ska jag nog inte göra något speciellt, får se vad jag hittar på.
På fredag ska jag börja att jobba/praktisera. Det ska bli kul, så har jag något att göra om dagarna.
Jag är i stort behov av pengar, behöver pengar till kläder, tanka mobilen, åka till älskling, spelningar. I need money now!

Sanna är blondin nu, hon passar i blont hår. Jävligt snyggt på henne, saknat henne lite.
Lelle Sanna, gillar inte henne när hon druckit några öl, hon blir en skum Sanna då haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0