frenchy haha

Här sitter jag i min ensamhet och tänker för fullt haha, de andra i min släkt höller på att bära ner brorsans saker till källaren, och Hugo ( våran hund) springer omkring och härjar, man kan aldrig äta ifred när han är i närheten, han kollar alltid med sina söta valpögon på mig så slutar alltid med att han får äta upp min/mitt mat/godis.

Jag ska nog till älsklingen den 30e, längtar som fan. Hoppas att jag inte behöver åka ända till Lindesberg, för det har jag inte råd med. Så då får vi bo hos hans kompis i Laxå istället, vågar inte träffa hans släkt.
Dom kommer säkert att hata mig jätte mycket, sen börjar han med att hata mig bara för att hans släkt hatar mig haha, vilka tankar jag har. Nu är älsklingen i Frankrike med sin bror. Vill ringa han och säga att jag saknar honom, men det blir jävligt dyrt  haha miss him so much. usch vad har hänt med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0