Härligt haha

Då var det april, vad tiden går snabbt. Vad ska man försöka att åstadkomma för "vettigt" den här månaden då.
Eftersom det snart är lov, så betyder det att jag kan åka när som helst, istället för att vänta till klockan 16:00.
Fritidskortet funkar ju efter 16:00, men på lov funkar det vilken tid som helst, härligt!
Så jag och Madde ska åka till Göteborg på lovet! Ska shoppa där, det var länge sen jag var i Göteborg.
Så det ska bli kul att åka dit :).
Jag ska tatuera mig när jag fyller år med, hoppas jag gör det iallafall. Länge velat tatuera mig så nu får det vara dags för det, tycker jag.
Tivolit kommer snart till stan med, då jävlar ska jag åka virvelvinden haha.

Sanna kommer hem under lovet med så ska träffa henne lite med, och se på hennes nya frissa.
Jag har längre hår än henne! Härligt härligt

Och imorgon ska jag flumma med Madde, igår flummade vi i Skara.
Hon spelade in mig när jag "lekte" på en lekplats haha, jag skrattar så mycket så att jag gråter när jag ser det videoklippet haha.


Kommentarer
Postat av: sanna

ooojaaa :D hehe , fan när kommer tivolit ?

2009-04-01 @ 20:15:28
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0