Inföding/Födelsedag

Igår så kom det fram två tanter och frågade mig och Madde om vi slösade mycket pengar, haha den stora frågan är varför dom gick just fram till oss två. Ser jag ut som en som slösar mycket pengar ?
De gav oss informationsblad om något, vi läste det inte. Slängde det direkt typ. Madde rev sönder det haha, hon var lite små pissed off.
Jag slösar mycket pengar, det gör jag. Men ser inte det som ett jätte stort problem.
Den ena tanten tyckte Madde såg ut som en inföding, så Madde var inte så glad på den tanten haha.
Efter det åkte vi till Skövde, vi är nästan alltid i Skövde :)  Skövde <3

Imorgon fyller Madde år, jag ska inte säga grattis till henne, totalvägrar haha.
Ska sitta med henne på en loppis imorgon, yay.
Och en polare ifrån Uddevalla kanske kommer imorgon, hoppas det.
På måndag ska jag tvinga med Madde till Göteborg, hon vet inte om det själv. Men hon lär ju läsa den här bloggen så när hon läst det så lär hon ju veta det hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0