mjorå

Idag är det väldigt soligt ute, men jag orkar inte gå ut idag.
Känner mig så himla sliten, håret står åt alla håll och orkar inte duscha och fixa mig iordning, men imorgon ska jag ut.
Ska äta mat på en resturang med Madde, det är inte ofta vi äter på resturang.  Tror det är första gången vi äter på en resturang tillsammans haha.

Ska kolla lite i affärer med efter kläder, eller ja ska kolla på Gina Tricot.
Hittar aldrig kläder i någon annan affär än Gina Tricot, i Göteborg hittar jag i andra affärer men inte här.
Jävligt dåligt, vill bo i Göteborg bara för det haha!

På lördag så blir det ju att åka Till Skövde på spelning med Madde, det ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0