ncksmd

Jag är väldigt glad över att Sanna ska till Lidköping imorgon, saknat henne jätte mycket.
Vi har inte alltid kommit överens om saker och ting eftersom vi  båda är lika envisa, och vi ger oss aldrig.
Men på sistonde så har vi inte bråkat alls. Var nog över 1år sen vi bråka sist, kan ej minnas när det var sist.

Helgen blir nog inte så jätte förstörd som jag trodde att den skulle bli, eftersom jag shoppar alldeles för mycket så har jag inte råd med att åka någonstans. Men jag vill verkligen shoppa hela tiden!
ifall jag hade haft råd hade jag nog köpt alla kläder på Gina Tricot, dit ska jag nästa vecka och kolla läget haha!
Skulle vilja praktisera där, tror jag iallafall. Tänk ifall jag tröttnar? Men tänk om jag får jätte mycket rabatt ?


Ja just nu vet jag inte hur det ligger till, allt känns så hemskt.
kanske lika bra att vi inte ses ? Känns bara hemskt att tänka på allting, jag saknar dig det gör jag men orkar inte med detta. / M

Kommentarer
Postat av: Mladdis

Du har stått ut med mej länge. trodde aldrig det. Jag förstår om du vill lämna mej, alla har gjort det. Och det är mitt fel. Men du ska veta att du är den bäste. Men om du känner som du gör så.. ah...

2009-05-02 @ 20:03:59
URL: http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0