Så är de ;D

Det är så jävla varmt, fy helvete vad varmt det är, Man dör ju nästan här haha, våren is here.
Igår så var jag med mor hos hennes polare, var där i ett par timmar sen drog man vidare. Tänkte dra hem och sova men sluta med att jag var med några gamla polare.
Flummade runt på stan lite med, sen drog jag hem och sov.
Vaknade runt 15:00 idag, sover alltid bort dagarna, sover bort hela mitt liv känns det som.

Jag vill till Göteborg snart, det var så länge sen jag var där.
Skövde vet jag inte om jag orkar med snart längre, jag och Madde är alltid där typ.
Ted ska nog hit snart med, inte snackat med honom sen i fredags, så får väll ringa honom senare ikväll eller något.

Sanna kommer till stan om några dagar med, då jävlar ska jag träffa henne! Saknat henne som fan, hon är som en syster för mig :).


Madde&Jag i Skövde <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh big sis :D

2009-04-06 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0