Skeby haha

Åh!

Jag är lycklig idag för att jag shoppat på Gina Tricot med Madde.
Jag hittade en fin leopard mönstrad klänning för 99kr, den var på rea.
Sanna har en sån klänning med, och den var riktigt snygg på henne så jag passade på att köpa en
till mig själv.
Köpte en riktigt fint kjol i olika färger, svart/grå/rosa för 75Kr, rea på kjolen med.
Det var inte öppet i Lidköping i affärerna så vi drog en sväng till morbror och efter det till Skövde.

Nu till helgen blir det troligtvis punk spelning igen, snutjävel ska spela! Vad glad jag är :)



Kommentarer
Postat av: Kladdis

JAG ÄR FETT HAPPY! HIHIHIIH. snutjääveeeel med bästaste deeej <3333

2009-04-14 @ 20:35:51
URL: http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0