Yes :)

Jag vet på ett ungefär hur min tatuering ska se ut, pratat med en tatuerare som morsan känner med. Han sa att det skulle gå på ungefär 500Kr, men det är ett bra pris så det blir att tatuera sig om cirka en vecka.
Tatuerar nog svanken, lätt att dölja tatueringen med. Man ska tänka på var man tatuerar sig, att tatuera mitt på pannan kanske inte är så jävla snyggt haha.

Ska flytta snart med, lägenheten är klar den ska målas om bara.
Sen är det dags att flytta in sakerna, känns skumt att flytta efter 10år. Så det känns ju lite små skumt. Men det blir nog bra med allt, allting löser sig.
Gäller att se allt positivt, just nu har jag lite svårt att se allting positivt eftersom lite saker har hänt. Men det löser sig till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0