Happy ?

Jag blir så trött på folk som är glada och kära haha.
En tjejkompis till mig ska förlova sig för andra gången, jag har inte ens förlovat mig en gång. Det är inte en tävling, men ändå! Och Sanna är jätte kär, kanske lite för kär för att vara Sanna. Medans jag är helt lonely och olycligt kär i en kille som jag vill vara med hela tiden. Jag vet att det inte kommer att hålla mellan mig och honom, jag kommer alltid på något sätt att förstöra för mig själv när jag är kär.
Madde och jag träffas knappt aldrig, tror jag ska låta henne vara.
Ingenting går bra för mig i år, hoppas det vänder snart! Vill vara lycklig som alla andra är =/


Tro fan att jackjäveln inte kommit än heller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lämna mej inte ifred. Jag älskar dej Tiger. Men jag är en sån störd människa. Jag bara förstör. Har mist alla mina vänner,tack vare för att jag är som jag är.

2009-02-19 @ 17:45:20
URL: http://woytux.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe .. jag har sakt det till han ;D

2009-02-22 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0