Jackjävel remix haha

Jag pratade med Sanna förut och hon klagade på att jag inte bloggat på länge.
Hon ville att jag skulle skriva en blogg om hur mycket jag älskar henne, men det kan jag ju inte göra för då ljuger jag ju :) fult att ljuga haha. Jag tänker alldeles för mycket, tänker så att jag blir spyfärdig haha. får lägga av med mitt tänkande på saker och ting blir inte klok på det.
Saknar Madde, hon är i Arvika nu :). Hoppas hon har det kul där, det förtjänar hon :).
Vill ochså komma bort ett tag, ska försöka att ta mig någonstans haha helst till Örebro.
Får väll se hur det blir med det, allting går alltid åt helvete.
Hoppas jackjäveln kommer imorgon, skrivit om den där jackjäveln i 4 bloggar nu tror jag haha. Ska fan aldrig beställa från den sidan igen, kommer säkert göra det igen haha.
Och om jag orkar så går jag och köper godis, colaflaskor :D vart sugen på det som fan idag haha jävligt.



Maddes lilla Jörgen haha!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0