Mobil/Snus

Jag sparar nästan aldrig mobilnummer, helt enkelt för att jag inte vill. Jag vill inte ha något med individen att göra som ger mig sitt nummer och säger åt mig att ringa eller smsa haha, så elak är jag. Nej men gillar inte att spara nummer, något jag fått för mig. Fått en del bekymmer för det, folk som smsar och jag vet inte vilka det är. Någon smsade mig nyss, tog en halv timma för mig att komma på vem det var.

Dricker mycket Energy dryck nu med, kommer nog att tröttna om några veckor. Det är jävligt gott, bättre än Coca Cola och sån skit dricka. Herrljunga cider är fina grejer med.
Fick lite snus av brorsan, men det var fan inte gött, fast det får duga under tiden. Så jag tar och köper mitt favoritsnus imorgon istället haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0