Öga för öga

Jag har insett att jag är rätt så hatisk av mig, jag hatar rätt så mycket när jag tänker efter.
Men är det konstigt att man känner förakt mot samhället?
Så mycket mord och våldtäkter man får höra om, men är det någon som bryr sig ens?
Jag tycker att de som mördar och våldtar borde låsas in föralltid, eller få dödsstraff.
Hårdare straff ska det vara! Fängelsen ska bli hårdare tycker jag, en brottsling ska inte behandlas som en individ utan som ett kryp som ska krossas.

Skolor måste ochså bli strängare, hårdare regler. Barn/ungdommar har för mycket val.
När man har för många val så tror man att man kan göra precis hur som helst, lärarna borde bli mycket strängare. De måste visa vem det är som bestämmer. Nu bestämmer barn/ungdommar mer än vad lärarna gör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0