Old bloggs haha

Jag minns den gamla goda tiden när jag och Sanna skrev bloggar om varanda.
Kopierat några gamla bloggar som jag skrivit, det var fan den gamla goda tiden det haha. Fast jag och Sanna har inte förändrats så mycket sen dess, bara till det värre. Vi blir allt sjukare med åren.



10 September 2008

Ja, som jag skrivit i mina andra bloggar så spökar ju det hos Sanna, och ifall ni inte visste det so now you know ;). Det spökar uppe på vinden, Sanna hör fotsteg. Så nu ska Sanna upp med en stekpanna och margarin och slå ner jäveln som går där hahahah. Hur ska detta gå. Den här bloggen får Sanna att framstå som en idiot haha.

Sanna&Jag Funderar På Att Bli Feminister :P



22 Augusti 2008

Ja, det är exakt som det låter. Tro inget annat! Sanna älskar mina bloggar,det är sanningen och inget annat än sanning ;)

Lilla Sanna ska flytta till Östersund på söndag haha =) Hon kommer nog tillbaks om ett år ;D Vi får väl se ;) Undrar vart jag bor om ett år haha !? Ingen som  vet ingen som vet ;). Haha är så jävla trött, och har skit ont i halsen haha inte gött =)  haha halkade och skriva Undrar vart jag bort om ett år förut ;) men lilla Sanna klagade på min felstavning så fixade till det haha ;)


1 Augusti 2008

Ja, då var det dags att skriva en onödig blogg då haha.

Sanna och Jag skrev alltid en massa bloggar om varandra back in the days ;) det var fina tider det haha :D

Fan klockan är snart 10 och jag är redan vaken, wiiierd. Ska till Etuna om hundra timmar, jag får säkert sitta bredvid fjortisar. Vem fan sitter och målar sina naglar, klipper hål i sina byxor och leggings, tar kort på varandra i ett tåg haha!? Jo dom jag satt bredvid på tåget sist när jag skulle till Etuna haha. Fyfan :P

17 Februari 2008
Ja men det var ju fan vad jag var trött då.. jag skriver så jävla onödiga bloggar. fan nu skriver jag en blogg om hur jävla trött jag är.Men det är ändå folk som läser mina bloggar. Fattar ej varför? Dom är inte så värst intressanta.
Jag är så jävla trött så att jag lägger mig i koma snart. Trött Trött Trött
Om man skulle ta och göra någonting åt saken istället för att klaga. men det är min sak. Att klaga! hela jävla tiden. måste alltid ha någonting att klaga på. 
Jag är så trött så att jag inte orkar att gå och lägga mig ens. det är fan inte trötthet det är lathet ;D haha
.

26 Januari 2008
Jag visste det sanna, jag visste det från början. du älskar verkligen att förstöra min dag. det bästa du vet är att vakna upp och ha den känslan att du ska förstöra min dag. jag fattar inte hur du ens orkar vakna om morgorna

din jävel säger jag bara sanningen har kommit fram hahaaha



Madis&Sabina Har shoppat/Luffat i trollhättan idaah ;D och madis är besatt av talet 25 haha !



15 Januari 2008

Sannas värsta fiende är en hund vid namn texas. dom tål inte varann det gick så blodigt till så sanna beslöt att gå ifrån hunden ;D hahahahah

ska bleka håret idag ;D





Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt liv kretsar runt mig.. bara att inse det ;D

2009-02-09 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0