Soft/jackisen haha

Jackjäveln har inte kommit än, det var det jävligaste. Beställde den för över en månad sen och den har inte kommit än, ringde till Camostore i fredags och de sa att jag skulle skicka ett E-Mail om vad jag hade beställt, idiotiskt. Jag har ju redan beställt, så varför sa jag skicka ett E-Mail om vad jag beställt ? Dåligt företag det där, ska aldrig mer beställa något därifrån. Men jag skickade ett E-Mail men ingenting har kommit än, tror inte jackjäveln kommer den här veckan.
Jag ska kanske med en polare till Kristinehamn, jag hoppas att jag åker dit iallafall. Isåfall kan jag be min polare att släppa av mig hos en viss person, då skulle jag nog bli jätte glad :) lagom till alla hjärtans dag med.
Sanna får iallafall vara med någon på alla hjärtans dag, jag vill vara med en person då men vet ej hur jag ska ta mig dit, så får hoppas att jag tar mig till Kristinehamn :).
Vart en tråkig dag idag som vanligt, gör knappt något om dagarna nu förtiden. Imorgon måste jag köpa blekning och kanske lite chips, hade fan inte vart fel haha. Jackjäveln kommer nog inte imorgon heller, gett upp hoppet haha. Jävligt jävligt.


Sanna är en lustig liten typ som borde skjutas i benet med en sån däringa soft airgun eller vad dom heter haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

som jag sakt ett bra tag nu .. erkänn att du älskar mig hahahhahahah

2009-02-11 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0