Beroende av kläder ?

Jag är beroende av att handla saker hela tiden, mest kläder.
Varje gång jag är ute så måste jag köpa något, blir glad när jag köpt något men efter några dagar  får jag ångest.
Har inte ens användning av det jag köper, hälften av kläderna jag köpt använder jag inte ens.
Vill inte slänga några kläder heller kommer att få ångest då.
Så fort jag får pengar så köper jag upp allt på en vecka typ, brukar leva på 200kr cirka i 3 veckor tills jag får pengar igen så köper jag upp allt igen, borde lära mig att spara pengar kanske haha jävligt.





Din/ditt första:
Operation - Aldrig opererats
Piercing - Nej
Sport - Slå folk ?
Husdjur - Hund
Semester - Danmark haha
Konsert - Har jag vart på men minns dock inte min första  
Kärlek - Han är inget att nämna men den bästa bruden är helt klart Madde

Just nu:
Äter du - Inget
Dricker du - Inget
Ska du - Glo på tv
Lyssnar du på - Eddie Meduza
Väntar du på - Bättre tider
Tittar du på - Skärmen
Har på du på dig - Mjukisbyxor och tröja

Din framtid:
Barn - Ja det vill jag ha
Giftemål - Inte min grej
Karriär - Min karriär kommer va den att jag inte har någon karriär

Vad du föredrar (motsatta könet): ögon händer
Kramar eller kyssar - Båda?
Kortare eller längre - Beror på vad man jämför med, men långa killar gillar jag.
Snygg mage eller snygga armar - Vettifan haha
Busig eller lydig - Busig

Har du någonsin:
Kysst en främling - Nej
Tappat bort glasögon/linser - Nej
Brutit ett ben - Nej
Rymt hemifrån - Ja
Röntgats - Nej
Krossat någons hjärta - Ja
Nobbat någon (som haft känslor för dig) - Ja
Gråtit när någon dött - Ja

Tror du på:
Kärlek vid första ögonkastet - Ja
Gud - Nej
Mirakel - Vettifan
Aliens - Nej
Magi - Vettifan
Ett himmelrike - Nej
Tomten - Haha självklart
Änglar - Nej
Transformers - Finns en film som heter så haha

Blandat:
Är du kär i någon? - Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? - Ja
Tycker andra att du är attraktiv? - Ja
Dricker du? - Ja
Använder du droger? - Nej inga hippie-fasoner här inte
Röker du? - Nej
Vilket shampoo använder du? - Gliss
Vilken parfym använder du? - Vettifan vad parfymen heter
Vad är du rädd för? - Inget tror jag
Gillar du att tvätta? - Finns ju roligare grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0