iller <3

Jag vill ha en iller! Haha det är ganska dyrt att köpa en iller och att ta hand om den.
Men på något sätt så ska jag allt köpa mig en iller i år.
Kostar mellan 2-3000 att köpa en iller, och maten är ganska dyr.
Sen måste man vaccinera den. Det kommer att bli dyrt för mig, men det är det värt :)
Den kan bitas hårt med, pratade med Madde nyss i telefon och hon berättade om en iller som
bitit på henne haha.
 



                                                                            iller <3











Kommentarer
Postat av: ;D

hahaha , jaa du vart ska jag börja ? :p ne men en brud i lidköping som är äcklig bara hahaha .. gissa vem jag träffade när jag va full ? ;D

2009-01-10 @ 12:57:29
URL: http://sannaplund.blogg.se/
Postat av: wuuha

haha .. fan nu kommer jag inte ihåg det länge menmen dyker väll upp i huvet nån gång ;D då skriver jag haha

2009-01-11 @ 14:58:26
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0