Parlamentet

Klockan är jävligt mycket och jag avslutade nyss ett samtal som varade i över 2 timmar.
Ska alldeles snart fortsätta att kolla på parlamentet, kollade på säsong 11 igår och nu kollar jag på säsong 14 ;D.
De har riktigt störd humor, som jag =).

Jag har jävligt ont i magen, kanske lite för ont i magen. Undrar vad det är för fel nu, det ska alltid vara något fel.
Jag ska alltid ha ont, och jag ska alltid klaga på något.
Finns nog ingen som har mer klagomål än mig.

Lite senare  blir det att åka till Tidaholm och hämta saker som jag glömt där.
Sedan bär det av till Jönköping för att glo i affärer, samt Ikea.
Jag gillar inte Ikea, men morsan gör det.
Sedan blir det nog att åka till Borås ifall jag inte hittar en affär i Jönköping som har den jackan jag vill ha.


Börjar faktist kännas som ett nytt år ;D mår lite bättre nu. Gött de iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0