Så är det....

Jag mår skit, allt känns så dåligt just nu. Vill komma ifrån allt.
Mådde rätt så bra ett tag men nu börjar jag att må skit igen, förjävligt.
Har praktiserat idag, det var kul =). Fan 1 Månad sen jag praktiserade sist.
Tog med mig fel nycklar så fick vänta på morsan i trappuppgången i en timma nästan haha.
Jag halv sov i trappuppgången, vart jävligt trött idag.
Exakt som jag misstänkte så har ju inte jackjäveln kommit än. Tror fan inte den kommer imorgon heller.
Jävla jackjävel haha.
Har inte fritidskort heller så kan inte ta mig någonstans, vill till Göteborg snart det var länge sen jag var där nu.
Jag var alltid där förr. Eller kanske åka till Trollhättan, men jag blir alltid så deppig när jag kommer till Trollhättan.
Jag får la ge fan i att bli deppig då haha. Skövde orkar jag nog inte åka till, bara kul att åka dit med Madde.
Eller om man skulle ta och flytta till Mariestad haha, hur jävla kul är det där.
Ska fan flytta till Marestad, någon gång. Innan jag dör haha.
Vad fan ska jag göra i helgen nu då, hade planer men dom gick åt helvete så nu vettifan vad man ska göra till helgen.
I Lidköping finns fan inget att göra, vill typ åka någonstans.



Kommentarer
Postat av: Madde

haha,jävla trollhättan! jag mååste skaffa fritidskort så jag kan komma till dej oftare! MAOI<3TIGER

2009-01-28 @ 09:32:20
URL: http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0