Roadtrip haha

Idag har jag och Madde vart lite överallt, vart en flummig och underbar dag! :)

Skövde: Vi åkte till Skövde först, såklart skulle Madde hoppa i fontänen haha, jag ville göra det men mitt plåster skulle ha åkt av då ( har skavsårplåster). Men hon hade det kul och skvätte och hade sig, och jag filmade in henne :).
Efter det så drog vi vill grillen och käkade lite pommes frites.
Tjötade lite med Lottis och hennes tjejkompis, sköna typer det där haha :).
Mitt i allt får vi ett ryck och sätter oss på bussen till Falköping

Falköping: Ja vi anlände i Falköping och jag trodde att vi gick så rätt men vi gick så fel haha, vi gick omkring i hela staden. Madde blev lite sur när jag sa att jag kände igen varenda område och att Johan ( Min polare ) bodde precis där borta, så vi gick omkring i ungefär en timma och letade men till slut hittade vi hans hus :), det var så värt det!
Madde tyckte han var skit rolig så vi ska dit fler gånger, måste till honom snart:) rolig jävel det där haha.

Skara: I Skara hände inte så mycket men vad kan man mer begära av en så jätte rolig stad haha ? Vi gick på en liten promenad i staden och kollade runt, sen satte vi oss ner på marken och väntade på bussen till Götene, skulle byta buss därifrån till Lidköping.



Madde och jag ska till Göteborg och flumma järnet snart med:) <3:D

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH HIHIHHH. Det var roligaste dagen på sååå länge! JAG ÄLSKAR DEJ <3333333333

2009-06-11 @ 10:15:58
URL: http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0