Thats how it goes

Haha så går det när man beställer alldeles för mycket skit, ja då har man inga pengar kvar.
Beställde en hårfärg och strumpbyxor för cirka en månad sen, fick meddelande för 2 veckor sen att strumpbyxorna var slut, nu har det gått 2 veckor och har ännu inte fått hårfärgen, förjävligt.

Beställt från Noshame med, för några dagar sen beställde jag två t-shirtar som kommer att gå på cirka 450 kr med frakt. Haha dagen efter det så är jag så dum och beställer ett par camouflage byxor som ochså kommer att gå på cirka 450Kr, varför beställde jag inte allt på samma gång? Jag får helt enkelt skylla mig själv, men kläderna är så värda pengarna!

Jag hoppas att jag får mer pengar så jag har råd att åka till Västerås på Power Meet, för dit vill jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0