Mååååndag

Då satt man här alldeles ensam utan Ted, vart med Ted sen i fredags och idag så åkte han hem. Jag saknar honom faktist, trodde inte jag skulle sakna honom så mycket...

Imorgon ska jag nog vara med Madde, hoppas jag iallafall.
Hon och jag är riktigt ostabila haha. När vi är i ett förhållande med någon, och allting går jätte bra så kommer vi på något sätt att förstöra allting, jag vet inte varför. Kanske inte var menat ändå haha.
Och trött som utav helvete är jag med, mest sovit under hela helgen men är fortfarande trött, inte ätit så mycket heller.
Enligt Ted så snarkar jag, hoppas han ljög haha. Aldrig snarkat förut, jag vill inte snarka haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0