Natt! ;D

Då var det torsdag idag, och jag ska träffa en tjejkompis senare :). Egentligen orkar jag inte gå ut idag men orkar inte sitta hemma heller, får allt ta mig ut. Men jag ska ge fan i att köpa kläder, ska försöka iallafall, Jag köper alldeles för mycket kläder, eller nej inte så mycket. Finns folk som köper mer kläder än mig, men jag vill verkligen ha en klänning som jag såg på Gina Tricot igår!
Jag var där igår och köpte en rosa tröja för bara 50Kr, den kostade 199Kr innan, och en svart/turkos skit snygg klänning för 199Kr :).

Till helgen så blir det nog att träffa Mr T kan vi kalla honom haha, vi ska nog inte göra något speciellt, Ska försöka att dra med honom till motorgården, jag vill verkligen dit! Madde ska dit med, hon ska tydligen ha klänning, det vill jag fan se haha. Det är 50-tals tema på motorgården, och jag som älskar 50-talet :).
Har inte mycket pengar kvar heller så får se hur det blir med det, blir säkert att stanna hemma och glo på tv eller något :).



Klänningen är inte blå som den är på bilden, utan mer turkos-aktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0