Nice ;D haha

Idag är det söndag och solen lyser ute, nu är våren här :).
Sanna vill bli blondin, men efter 3 misslyckade försök så färga hon sitt hår ljusbrunt/guldaktigt.
Hon passade ju i det röda håret, men nej hon ska ju förstöra allt som vanligt haha.
Själv så ska jag färga min lugg i någon snygg färg, men vet inte riktigt vilken färg. Vill ha lite rockabilly-stuk på luggen. Svart är så jobbigt att få ur, och rött har jag testat och det var inte så vidare snyggt på mig. Får väll se vad det blir för färg.
Madde ska färga sitt hår snart med, rosa tror jag hon skulle färga. Det var ett jävla färgande på henne och Sanna haha.

Vill köpa nya kläder med, ska till Gina Tricot på tisdag med Madde och kolla lite :) såg en jävligt snygg klänning där som jag ska ha, men väntar tills det blir rea istället :) eller orkar man verkligen vänta haha ?

Har lust att åka någonstans med, men vet inte vart. Jag och Madde åker alltid till Skövde elleSkara, vi var i Trollhättan en sväng med men det var ingen höjdare, vi får försöka att ta oss till en annan stad snart. Göteborg eller något!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0