Skara :)

Jag känner mig som en helt ny människa haha nej men hade inget bättre att skriva, inte många som läser min blogg. Madde och Sanna läser den, och kanske några jävlar som råkar halka in på min blogg någon gång.
Stackars dom som råkar halka in på min blogg och läser allt jag skriver, jag skriver ju verkligen om intressanta grejer.
Min blogg är verkligen bäst, har jag kommit fram till.

Idag skulle jag ha gått på möte, men det blev som det blev och jag gick på en promenad istället sen drog jag till affären och köpte dricka. Efter det så träffade jag Tintin och hennes killkompis på resecentrum, sen åkte jag och Tintin till Skara. Hon skulle till sin farsa och jag skulle möta upp Madde där för vi skulle träffa min farsa, det blev inte så jävla lyckat. Jag känner inte honom så bra så det kändes jävligt stelt, visste inte vad jag skulle säga. Jag kände mig väldigt anti emot honom. Köpte en ny mobil idag med i Skara, Madde la ut pengar åt mig, tack och lov för Madde haha <3.
Den skulle ha kostat 600Kr men jag fick den för 500Kr bara för att jag är jag :) haha.

Som vanligt så köpte vi energy dryck med, jag har börjat att tröttna på energy dryck lite, druckit 3st idag, och har jävligt ont i magen. Vet ej varför men men, tror inte det är drickan. Åt mat innan ochså, jag var inte ens hungrig men åt ändå.
Madde och jag lekte på lekplatsen i Skara med, jag älskar att leka på lekplatser, speciellt den i Skara haha.

Jag fyller år snart med så jag tänkte tatuera mig då, länge velat tatuera mig så nu får jag fan ta och göra det!
Morsan sa att hon skulle snacka med en tatuerare som hon känner, så kanske man kan få det lite billigare ochså. Gäller att tänka smart haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0