800 Grader

Idag har det vart riktigt varmt, har svettats och haft mig idag. Lekt med Hugo ( Hunden) Ute i Tun/Grästorp haha :). Hämtade mina skor med på Ica, dom har äntligen kommit, riktigt fina var dom. Och imorgon ska vi ut till huset igen och köra ut säng, soffan m.m. Jag ska ju ha ett eget "place" med haha, så ska fixa iordning där riktigt fint, måla om och fixa golvet, så blir det fin fint.

Kanske åker till Mariestad imorgon, får se om man orkar med det. Haha kusinen och halvsyrran åkte moped förut, såg så roligt ut när dom kom i full fart, och syrran satt i bak och höll i Tobbe hårt som fan, hon var livrädd haha.



På måndag så ska vi till Borås, och jag ska shoppa och ha mig :). Längtar som fan :D På tisdag och kanske onsdag så blir det jobb, på torsdag ska jag fixa i trädgården, då får jag redigt med pengar, den tanten är inte snål haha =). Nationaldagen är snart med! Undrar vad man hittar på i år, förra året så firade jag nationaldagen i Tidahölm, dansbandsparty med Frida och ett par till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0