..... =/

Jag får snart ett nervöst sammanbrott, jag är på gränsen till att riva ner hela lägenheten.
Vet inte riktigt varför, har så många tankar. Rädd för att något hemskt kommer att hända, allting har vart så bra så skulle vara så himla typiskt om allt gick åt helvete. Jag sitter här alldeles nervös och bankar med mobilen i skrivbordet haha, jag tror fan att jag åker till min polare imorgon, får se.
Egentligen orkar jag inte, men kommer nog att bli riktigt jävla cp-nervös snart så att jag river ner allt och lite till.

Jag saknar dig så, kan inte sluta att tänka på dig.
Jag önska att du bara kunde ringa mig så jag får höra din röst, allting skulle bli mycket bättre.
Skulle slippa känna mig så himla nervös, åhh längtar efter att få träffa dig! Ted <3


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0