I wanna be somebody

Allting kan förändras på en sekund, det känns så skrämmande och overkligt.
Ibland förändras man till det bättre och ibland till det sämre, beror på hur man ser det.
Jag är en hel ny människa, har ändrats mycket på 2år, är inte alls som jag var förr.
Det är lite skrämmande hur mycket jag förändrats, så mycket jag har växt upp.
Folk kanske inte gillar att jag är så ärlig av mig och att jag förändrats så mycket, men jag trivs mycket bättre med mig själv nu. Fast på ett sätt inte, jag vill att något ska hända.

Jag vill flytta, jag vill skaffa jobb, jag vill att något ska hända med mitt liv!
Men det känns som att allting står still och att ingenting händer.
Flytta kommer jag säkert inte att göra på evigheter, jobb lär jag inte få för att jag inte har någon utbildning. Så vem vill anställa mig då? Jag själv tycker det är onödigt att gå i skolan i så många år, för ingenting. För att sen inte hitta något jobb, för finns knappt några jobb.
Ingenting händer, allting står still. Vet inte var jag ska börja, känns som att mitt liv börjar nu.
Men jag vet inte vad jag ska göra, vad jag än gör så händer ingenting ändå.

Jag hoppas verkligen att det håller mellan mig och Ted, allting känns så himla rätt.
Mina tidigare förhållanden har känts så fel, har alltid stört mig på dom.
Men det känns annorlunda nu, ,men allting tar alltid slut.

Madde älskar dig, och allting kommer att orda sig.
Det kanske är lite svårt att tro nu, men du kommer att ta dig upp igen.
Jag tror på dig, älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0