....jkhk

Åh allt som känts så enkelt känns helt plötsligt så svårt, det är så svårt att förklara hur jag känner.
Jag tänker alldeles för mycket nu igen, jag vill att mina tankar ska försvinna.
Jag tror alltid det värsta, tror alltid att något hemskt ska hända.
Har blivit väldigt känslig på sistonde, blivit kär.
Jag har starka känslor för Ted, men känner mig osäker.
Osäker på om jag är kapabel till att vara i ett förhållande? Osäker på om han vill ha mig ? Osäker på om det kommer att hålla i längden. Jag är en otroligt jobbig människa.


Jag älskar Maddis, det känns jobbigare för varje dag som går att vara utan henne.
Ett liv utan dig, är det verkligen värt att leva ?

Komplicerat like hell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0