kortfattat haha

Vakna, duscha, fixa mig iordning, buss, jobba, buss, resecentrum, buss, fel hållplats, gå, maddes morsa, tjöta, buss, Götene,äta, Herman är en stalker, Maddes syrra, buss, maddes place igen, filma, buss, gå hem <3 MIN DAG!

Haha skrev lite kortfattat vad som hänt idag.
Dagen började med att jag knappt kom upp ur sängen, sen duschade jag snabbt och fixade mig iordning och åkte med bussen till praktiken. Det var rätt så kul på praktiken idag, bättre än förut iallafall.
Efter praktiken så åkte jag till Madde, det var lite stelt först vi sa knappt något, cirka en timma efter det så åkte vi in till Götene och käka mat, jag fick sms av Herman att han såg mig, han visste exakt vad jag var och vad jag gjorde, scary. Sen så drog jag och Madde upp till hennes syrra en liten stund :), älskar hennes hår.
Vi åkte hem till Madde Igen, och filmade och hade oss. Svalde hennes spott, men den historian ska vi inte gå in på haha. Åkte hem runt 20:30, haft en underbar dag med henne!


Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: madde

hahahaha. kortfattat: du,jag,spott<3 HAHAHA

men jag har inte skrattat så mkt på länge. tacktacktack<3

2009-05-12 @ 08:29:08
URL: http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0