Lördag...

Idag har man inte gjort så jätte mycket, mest vart med släkten ute i Grästorp/Tun.
Grillat och käkat alldeles för mycket, druckit energy dryck med, härligt <3.
Kan inte sluta med energy dryck, alldeles för gött :)
Men jag har bestämmt mig för att gå ner i vikt, det är dags för det nu.
Så inget mer godis, ska verkligen försöka att sluta med det. Nej ska fan sluta helt och hållet!
Ska börja att gå mer, måste röra på mig mer. Jobbar ju nästan varje dag, riktigt skönt att jobba.
Bättre än att ligga hemma och sova varje dag.

Imorgon är det söndag, så ska bara ta det lugnt imorgon och invänta måndagen, då jag äntligen får shoppa! Länge sen jag var i Borås, ska bli kul att åka dit. Har så många minnen därifrån, både bra och dåliga. Men mest roliga minnen :).


Länge sen jag pratade med Madde nu, hoppas att hon mår bra!
Älskar dig Madde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0