Madelene Olsson

Denna blogg ska jag skriva om Madelene Olsson, världens underbaraste tjej <3


Madde, jag har känt dig så länge jag kan minnas, minns när vi var små och flummade runt med Martin, Johannes, Rickard och ibland Jonas haha. Vi hade inga bekymmer alls, levde bara för stunden, flummiga 10Åringar var vi. Vi är fortfarande flummiga 10Åringar, eller iallafall till sättet. Vi har inte förändrats så mycket, mest utseendemässigt men annars är vi ungefär samma personer som då.
Jag ångrar att vi skildes åt ungefär vid 12års åldern, du flyttade och vi började att umgås med andra.
Men jag är glad att vi började att umgås igen :). Du gör mig så himla lyckling, kan vara mig själv med dig!
När jag är med dig så tänker jag inte på problem, utan tänker bara på hur underbar du är:).
Vi kan verkligen skratta åt allting, och åt ingenting. Vi är så himla lättroade, även om vi bara sitter och glor på resecentrum så har vi kul, för vi är med varandra. Varje sekund med dig är kul :)
Så sjuka grejer vi har gjort, och det som är bäst med dig är att jag vet att du alltid finns där för mig. Du dömmer mig aldrig för någonting, du blir aldrig sur på mig. Vi bråkar aldrig, vi kommer nästan lite för bra överens. Förutom en dag, du vet när vi var i Vänersborg. Men annars så har vi aldrig vart sura på varandra.

Jag älskar dig, och jag vet att du och jag alltid kommer att umgås, vad som än händer så kommer vi två att umgås.
Vi två föralltid Madde <3 Älskar dig




Kommentarer
Postat av: Mladdis

du betyder allt för mej. glöm aldrig det!

cry me a river. jag älskar dej <3

2009-05-20 @ 21:25:55
URL: http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0